Prijava stanja

Stanje vodomera

Očitavanje potrošnje je organizovano svakog radnog dana od 7 do 14 časova. Međutim, dešava se da u tom periodu niko ne boravi u objektu i da je zaključan, pa nam je na taj način onemogućen pristup vodomeru i njegovom očitavanju. Zato mi pružamo mogućnost svim korisnicima da sami dostave stanje vodomera. Proveri stanje vodomera.

Stanje na vodomeru je moguće dostaviti na sledeće načine:

  1. Putem mail-a: prijava.potrosnje@vodovodnp.rs  
    Obavezno upisati i poslati u poruci sledeće informacije: ime i prezime vlasnika priključka, šifru potrošača sa računa za vodu, stanje na vodomeru, sliku vodomera i datum očitavanja.
  2. Lično u prostorijama upravne zgrade u ulici 28. novembar br. 35, radnim danima od 7 do 14h.
  3. Popunjavanjem elektronskog obrasca za prijavu potrošnje vode.

Savetujemo redovno očitavanje vodomera, jer to Vam omogućava da pratite svoju potrošnju na mesečnom nivou, na taj način odgovorno i racionalno koristite vodu.

U slučaju povećane potrošnje, blagovremeno možete da reagujete i sprečite havarijsku potrošnju, koja je prouzrokovana kvarom na Vašoj mreži ili instalacijama.

Prijava potrošnje vode

Obrada prijava: radnim danima od 7:00 do 14:00 časova.

✅ Potvrdite e-mail

Da bismo završili obradu podataka, proverite svoj e-mail i kliknite na link za potvrdu koji smo vam poslali.

🔹 Tek nakon potvrde vaši podaci biće prosleđeni administratoru.
🔹 Ako ne vidite poruku u „Inboxu“, proverite i Spam/Junk folder.

(Link za potvrdu važi 60 minuta, nakon čega će prijava biti obrisana.)

Obaveštenje

Usluge prijave kvarova, stanja vodomera, e-računa i informacija su u pripremi i biće dostupne uskoro.

Forme još nisu dostupne.
Hvala na razumevanju.

JKP „Vodovod i kanalizacija“ Novi Pazar koristi kolačiće (cookies) radi unapređenja funkcionalnosti i sadržaja sajta. Nastavkom korišćenja sajta saglašavate se sa upotrebom kolačića. Pogledajte našu Politiku privatnosti.