Stanje vodomera
Očitavanje potrošnje je organizovano svakog radnog dana od 7 do 14 časova. Međutim, dešava se da u tom periodu niko ne boravi u objektu i da je zaključan, pa nam je na taj način onemogućen pristup vodomeru i njegovom očitavanju. Zato mi pružamo mogućnost svim korisnicima da sami dostave stanje vodomera. Proveri stanje vodomera.
Stanje na vodomeru je moguće dostaviti na sledeće načine:
- Putem mail-a: prijava.potrosnje@vodovodnp.rs
Obavezno upisati i poslati u poruci sledeće informacije: ime i prezime vlasnika priključka, šifru potrošača sa računa za vodu, stanje na vodomeru, sliku vodomera i datum očitavanja. - Lično u prostorijama upravne zgrade u ulici 28. novembar br. 35, radnim danima od 7 do 14h.
- Popunjavanjem elektronskog obrasca za prijavu potrošnje vode.
Savetujemo redovno očitavanje vodomera, jer to Vam omogućava da pratite svoju potrošnju na mesečnom nivou, na taj način odgovorno i racionalno koristite vodu.
U slučaju povećane potrošnje, blagovremeno možete da reagujete i sprečite havarijsku potrošnju, koja je prouzrokovana kvarom na Vašoj mreži ili instalacijama.
Prijava potrošnje vode
Obrada prijava: radnim danima od 7:00 do 14:00 časova.